Thursday, December 25, 2008

Cinderella Tertinggal Kasut??

Haik??? kasut sapakah ini?? tertinggal atas cpu aku nie?.. biler plak kat opis aku ni ada buat tari menari sampai ada 'cinderella' tertinggal kasut dia.. nak bagi aku pakai kompom tak muat.. nak bawak balik bagi Naylie pakai lak.. kompom tahan seminit dua jer pastu berderai.. hmm apa aku nak buat ek?
.
sebenarnya apa tujuan di tinggalkan atas cpu aku?.. Adakah aku dilamar putera raja walaupon kaki aku yg sama saiz dgn kaki big foot ini dah sah2 tak mmbolehkan aku berjodoh dgn beliau,.. atau ini salah satu daripada supprise sempena bday aku??.. harus kah aku tanya pada seseorg?.. haruskah? wajibkah?.. sunatkah??? apakah?..
.
dengan tekad dan semangat aku mmberanikan diri tanya pada opismate aku.. Azie..
.
Aku:.. Zie,.. putera mana yang lamar akk nie? naper ada kasut atas cpu akak? ke korang bagi hadiah bday senyap2,... nak buat supprise konon,.. ok lah akk buat2 terkejut.. owh.. terharunya.. thanx yer korang..
.
Azie:.. Kak, sedar sikit yer,.. akk koma ke aper?.. nikan barang yg akk order aritue.. dah kirim pastu hilang ingatan.. apa lagi bayar lah.. tak cukup ke hadiah kitorg bagi??,..
.
Eh aku order?.. alamak malunyer aku,.. ye ke?.. apesal cantek semacam masa aku tgk tu mcm ala kadar jer.. owh.. rupanya kasut N76 aku he he.. perasan aku ek!.. alamak aiii malunyer aku..




- cakap la ko punyer hset bersopak pon ada hati nak pakai kasut.. chet!... -
* dialog adalah ciptaan imaginasi takde kena mengena dgn yg hidop atau yg baru je masuk wad.. *

8 comments:

jesnita_ns said...

hahaha kak..sabo je lah blh lak terlupa ek..

Khas Lysha said...

jesnita:.. saje je buat2 lupa he he he..

suw said...

kah kah kah...gitu..hs pon leh pakai kasut ek?

ita.itu said...

kah.kah.kah..siap ada kasut ko oder ye nok...dpt kat anak ko abis..hehe

Dee said...

kasut tmpt letak hp dh cantik.. hp? bila mau balut yang..hehehe

Khas Lysha said...

suw:.. he he kalo tak bersepah letaknyer..

ita.itu:.. tu la kalo anak aku dapat kompom berkecai

dee:.. hadoi.. tu la tak merayap lagi la dee nk mencarik sticker nyer..

dakgilachoc a.k.a nani said...

wah lawo nyer..nak order satu bley..sambil tuh lehla berangan jadik cinderella gak..hikhiks...

Khas Lysha said...

nani:..boleh sajer,.. he he he