Monday, December 15, 2008

Isnin Datang Lagi

Hari ni barulah agak penoh sket opis aku lepas ramai antara diorg yang cuti sambung menyambung sempena aidiladha and keputeraan sultan selangor yang lepas.. yg lagi best si Yus la.. terus cuti bersalin..


Minggu ni agak bz bagi aku selain nak tutup akaun hujung2 tahun ni.. aku kena la settle kan keje2 sumer sebab lepas krismas aku nak cuti lak.. he he balas dendam u olsss kan tak cuti time raya haji kan,.. lagipon keje2 Yus aku kena bahagi 2 dgn Khairul sorang lagi yg buat keje2 melibatkan uang nie..


Hujung minggu baru2 ni aku takde aktiviti sgt yelah Bie keje lepas aku tolong mak aku berniaga terperap la kat rumah.. Nak jalan2 anak dara plak tak berapa sihat.. Cuma petang semalam aku potong rambut dia sket bahagian depan. Tapi tak ketara sangat lah..
.

- ni la style baru saya.. ok tak?... -

Selamat berhari Isnin ye u olsss.. Moga hari ni permulaan yang ceria buat semua..

*tak kesempatan nak menjelajah ke blog2 korang lagi buat masa nie.. nnt petg2 sket aku buat terjahan ek!..

4 comments:

ita.itu said...

comel aje aku ngk anak ko..jgn ptg la nok..bio lg pnjg..

Dee said...

dee pun nk kena potong rambut depan mimi..dh nk cucuk mata dah...

Khas Lysha said...

ita.itu:.. aku potong depan jer sikit.. dah mcm nek nak aku tgk.. belakang aku sayang nak potong..

dee:.. kalo tutup mata rimas kita tgk kan,..

Ada Dalina said...

alahai, makin cun anak dara sorg nih...